podnošenje pisanog prigovora potrošača
Sukladno članku 10., st. 4. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine”, broj 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku u poslovnim prostrijama društva, u Otočcu na adresi Bartola Kašića 5a te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.
Prigovor se može podnijeti i putem pošte na adresu:
GACKA d.o.o.
Bartola Kašića 5a
53220 Otočac, ili
putem e-maila na adresu: gacka@gacka.hr
ili na telefax broj: 053/ 665 218
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Stoga Vas molimo da u svom prigovoru navedete kontakt adresu za dostavu odgovora.
Temeljem odredbe članka 22. Zakona o ZARPS-u (NN 121/16) obavještavamo Vas da je za alternativno rješavanje spora nadležan Sud časti HGK-a Zagreb, Ilica 49/II, www.hgk.hr/sud.casti.